S-a pregatit pentru o cariera de profesor de matematica, dar a ajuns sa jongleze cu cifrele din media

Liana Mihai conduce agentia de media OMD Romania de mai bine de cinci ani, insa experienta in acest domeniu se intinde pe o perioada de douzeci de ani. Initial isi dorea sa devina profesor de matematica si, in asteptarea acestui post, a acceptat un job sezonier in cadrul unei agentii de media. Au fost suficiente doua saptamani ca sa-si dea seama ca ii place acest domeniu, ca se pricepe la vanzarea de publicitate si ca in loc sa jongleze cu ecuatiile din matematica, putea la fel de bine sa o faca cu cifrele din media. 

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola