Fashion Days merge in offline in showroom-urile eMAG si mizeaza pe marca proprie Zee Lane

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, planuieste sa mearga in prima jumatate a anului viitor in mediul offline prin intrarea in showroom-urile eMAG, insa doar la nivel de livrare si retur, vanzarea propriu-zisa nefacand parte din focusul FD, care prefera sa se concentreze pe alte beneficii precum livrarea in 2 ore, introducerea de cosmetice si parfumuri, dar si pe dezvoltarea marcii proprii Zee Lane, care a ajuns sa reprezinte 12% din vanzarile totale. 

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola