Familia Rapotan pariaza 10 mil. euro pe un nou concept de magazin. Ce este MatHaus: un nou concurent pentru Dedeman?

Familia Rapotan, care detine lantul de magazine Arabesque, al treilea cel mai mare jucator specializat in retail de bricolaj la nivel local, va lansa, in Iasi, primul sau spatiu comercial MatHaus, o investitie ce se va ridica la 10 milioane de euro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola