Floria a vandut flori de 17 milioane lei in 2017, in crestere cu 70% si mizeaza pe o noua zona de business, retelele de retail

Grupul Floria, care detine sase florarii, magazinul online si depozitul en-gros, a avut anul trecut vanzari de peste 17 milioane lei, cu 70% mai mari fata de anul trecut. Cresterea a venit din dezvoltarea unei noi zone de business, vanzarea in marile retele de retail, care a reprezentat 40% din cifra de afaceri din offline, precum si din extinderea retelei de florarii. Extinderea in offline a insemnat insa scaderea business-ului online din ponderea cifrei de afaceri, insa ambele canale inregistreaza vanzari in crestere, dupa cum au povestit reprezentantii Floria pentru wall-street.ro .

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola