Diverta contraataca: planuri concrete de dezvoltare ale business-ului lui Octavian Radu

Relocarea depozitului si a echipei de management, relansarea site-ului cu accent pe zona de mobile care a depasit 50% din trafic, dar si imbuntatirea logisticii sunt doar cateva dintre actiunile pe care Diverta le va face in viitorul (foarte) apropiat pentru a-si relansa brandul si imaginea si, implicit, a creste vanzarile. Citeste intr-un interviu exclusiv cum priveste Diverta viitorul pe o piata din ce in ce mai concurentiala, cu presiune mare pe preturi.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola