Despre creativitate si industria de publicitate cu Eugen Suman, MullenLowe: Romanul nu s-a nascut poet, ci copywriter

Creativitatea romanilor a depasit orice asteptari, mai ales in lumina evenimentelor recente, cand s-a transpus pe pancartele protestatarilor in tot felul de lozinci si sloganuri. Eugen Suman, director de creatie MullenLowe, crede ca putem schimba sintagma “romanul s-a nascut poet” in “romanul s-a nascut copywriter”. Cu toate acestea, industria de publicitate se confrunta cu numeroase provocari, inclusiv in ceea ce priveste atragerea de personal. Alte insight-uri din industrie, aflati din interviul acordat wall-street.ro.  

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola