DHL: Magazinele online care vand in afara granitelor tarii pot creste pana in 2020 de 2 ori mai repede decat cele care vand doar intern

Comertul online in afara granitelor ofera oportunitati de crestere importante care, in marea majoritate a cazurilor, nu sunt disponibile si in alte piete de retail: volumele vanzarilor cu amanuntul la nivel international se preconizeaza ca vor creste cu o rata medie anuala de 25%, intre 2015 si 2020 (de la 300 miliarde de dolari la 900 de miliarde) – adica de doua ori mai repede, comparativ cu ritmul de crestere al comertului electronic intern, reiese dintr-un studiu al DHL Express.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola