Aleksandras Cesnavicius, despre rebrandingul Pro TV, investitii in productii, Euro 2020 si decizia de a majora pretul spatiului publicitar cu 20%

Grupul Pro TV, care trecut pentru prima oara in istoria sa printr-un amplu proces de rebranding, a anuntat grila de programe de toamna si achizitionarea drepturilor de transmisiune a Campionatului European de Fotbal 2020. Mai mult, odata cu noile investitii, Aleksandras Cesnavicius, CEO-ul Pro TV, a anuntat ca, incepand cu anul viitor, pretul spatiului publicitar la toate posturile de televiziune ale grupului vor creste cu 20%. Reprezentantii grupului Pro TV au oferit mai multe detalii despre toate cele mentionate mai sus, intr-un interviu acordat wall-street.ro.    

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola