De vorba cu Felix Tataru despre media si advertising, revolutia digitala, roboti, fake news si societatea romaneasca

Cand stai de vorba cu unul dintre cei mai longevivi si cunoscuti publicitari din Romania si ii afli parerile cu privire la transformarile industriei media si advertising, evolutia si insight-urile acesteia, nu stii cu ce sa incepi transcrierea interviului. Luate pe rand, creativitatea romaneasca a cunoscut o explozie a recunoasterii internationale in ultimii ani, dar inca ii este greu sa se alinieze standardelor internationale, revolutia digitala a schimbat industria, dar in mod negativ modul in care se face jurnalism, amenintarea robotilor nu este reala din moment ce comunicarea implica emotie, iar societatea romaneasca trebuie sa se adapteze trendurilor si cerintelor generatiei Millennials pentru a iesi din modul de supravietuire. Un interviu cu Felix Tataru, fondatorul si presedintele grupului GMP.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola