Decathlon Romania incheie anul cu afaceri de peste 800 milioane lei si mizeaza pe un nou concept de magazine

Retailerul francez de articole sportive Decathlon estimeaza ca va incheia anul cu afaceri de aproximativ 800 milioane lei, in crestere cu peste 25% fata de anul trecut. Retailerul urmareste pe plan local o strategie diferita fata de cea aplicata in celelalte tari in care este prezent privind deschiderile de magazine. Alex Domsa, manager de expansiune Decathlon a explicat care este strategia Decathlon in Romania si ce planuri de dezvoltare are retailerul francez.  

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola