Eugen Anicescu, Coface: Mentalitatea start-up-urilor romanesti se rezuma doar la tatonarea unor idei de afaceri foarte generale

Firmele romanesti progreseaza foarte lent in lipsa unei strategii pe termen lung, iar de cele mai multe ori, mentalitatea start-up-urilor se rezuma la tatonarea unor idei de afaceri foarte generale, modest documentate, utilizand "banii altora", prin intermediul datoriilor comerciale sau bancare, ca principala sursa de finantare, potrivit analistilor companiei de consultanta Coface. De asemenea, ajustarile negative sunt de cele mai multe ori dramatice ("scad rapid cu liftul"), in timp ce fenomenul de “aterizare lenta” (“soft landing”) este foarte rar observat.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola