De ce nu prinde febra "Black Friday" si in piata imobiliara din Romania

Importat de pe meleaguri americane, cu priza fantastica la clientii romani, fenomenul Black Friday constituie un instrument de marketing valorificat la noi in principal pe piata de produse electronice si electrocasnice. De ce nu am avea insa si o avalansa de oferte promotionale in piata rezidentiala? In afara de cateva anunturi punctuale din partea dezvoltatorilor, care deseori includ doar beneficii in plus la achizitia unui apartament, precum vacante sau bucatarii mobilate si echipate, dar nu si reduceri serioase de pret, isteria Black Friday pare sa nu prinda in imobiliare.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola