Emilia Bunea, Metroplitan Life: Un eveniment negativ izolat poate darama brusc increderea asupra tuturor serviciilor financiare

Piata serviciilor financiare este inca o piata tanara in Romania, cu un nivel de informare a consumatorului mediu inca scazut. Notiuni precum diferenta dintre asigurarile de viata si asigurarile RCA, dintre fondurile mutuale si produsele de asigurare, sau care este puterea si insemnatatea unei reglementari de solvabilitate precum Solvency II, sunt adesea confundate sau necunoscute inca de catre consumatori. Acesta este contextul in care, de multe ori, un eveniment izolat (precum falimentul Astra Asigurari - n.r.) a avut impact si s-a extins asupra tuturor serviciilor financiare, apreciaza Emilia Bunea, CEO, Metropolitan Life.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola