De ce apar tot mai multe afaceri cu motive traditionale pe piata romaneasca si cat de profitabile sunt acestea

In urma cu aproximativ patru ani, ia revenea in centrul atentiei si stabilea un trend etno-romanesc. Odata cu ea, se dezvoltau motivele traditionale, de inspiratie folclorica, atat in vestimentatie, cat si in obiecte de decor sau chiar in branding-ul unor produse. Nu a durat mult pana cand piata a intuit potentialul urias al acestor obiecte traditionale si astfel au aparut primele afaceri care aveau in centru folclorul romanesc. Astazi, aceasta industrie este plina de nenumarate afaceri care mizeaza pe melancolia si reintoarcerea la origini, unele dintre ele inca in faza de dezvoltare, altele devenite deja business-uri solide. Am incercat sa aflu de ce tot mai multi antreprenori se orienteaza catre aceasta nisa si cat de profitabile sunt aceste afaceri.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola