Cum organizezi un targ de design: Dan Piersinaru: Awarness-ul devine, prin natura evenimentului, un factor natural care stabilizeaza comunitatea si ii da forta

In ultimii ani, targurile de moda interne au devenit o obisnuinta in peisajul romanesc, urmand exemplu altor tari europene, unde acest segment este mult mai dezvoltat. Fie ca vorbim de targuri de moda, de design, de imbracaminte, incaltaminte, accesorii sau produse handmade, fenomenul capata amploare, fiind o rampa de lansare pentru tinerii designeri, dar si un motor de crestere pentru comunitate. Am stat de vorba cu Dan Piersinaru, organizatorul a trei astfel de evenimente – Autor, Noel si Materia – despre cum ajuta targurile de specialitate designerii si producatorii romani in lupta cu retailul strain, dar si despre cum a decurs prima editie a Materia, targ de design contemporan in piele.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Clifford Chance
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Lidl
OMV Petrom
Orange
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola