Pe ce mizeaza GfK pentru a creste business-ul din Romania cu minim 10% in acest an

Clientii de research vor fi din ce in ce mai interesati de solutii integrate care sa le rezolve problemele de diferentiere a business-ului lor intr-o piata din ce in ce mai aglomerata, in care relevanta unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor lui se afla in centrul tuturor strategiilor de marketing, spune intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Andi Dumitrescu, director general al GfK.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola