Farmec vrea sa treaca pragul de afaceri de 200 mil. lei: lansari noi de produse si extinderea retelei de magazine, pe lista de obiective

Farmec, cel mai mare jucator local din industria de cosmetice din Romania, isi propune pentru acest an depasirea pragului de afaceri de 200 milioane lei pe fondul lansarilor de noi produse si a extinderii retelei de magazine, atat la nivel national, cat si in cele 30 de tari in care brandurile companiei sunt prezente, a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Mircea Turdean, director general Farmec.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola