Directorul Perfect Tour: "Nu avem o investitie mare in marketing. Vrem sa crestem incetisor pentru ca si echipa este subdimensionata"

Brandul Perfect Tour, care in urma cu doi ani reprezenta una dintre cele mai mari agentii de turism, este de anul acesta relansat in regim de franciza de o alta companie, Perfect Journey. Noii proprietari au in plan sa creasca afacerea lent, fara investitii mari in marketing, ci doar prin promovare pe Facebook si prin recomandarile clientilor, sustine directorul general al companiei.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola