De unde se informeaza romanii, cum sunt percepute brandurile de catre consumatori si ce tip de informatii sunt relevante pentru ei

Consumatorii romani sunt interesati mai ales de mesaje utile si practice si de domenii precum sanatate sau economie si se informeaza in special de la televizor si de pe retelele sociale. Intr-un astfel de context, brandurile, de la care romanii asteapta sa fie in special de incredere si transparente, sunt apreciate mai degraba pentru popularitate sau prestigiu, arata un studiu Golin realizat impreuna cu iSense Solutions.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola