Cum schimba generatia Y oferta unui centru comercial: retailul ramane predominant, dar zona de entertainment va creste in urmatorii ani

Pe masura ce generatia Y capata o pondere tot mai mare in randul consumatorilor, centrele comerciale sunt nevoite sa tina cont de comportamentul si nevoile acesteia. Desi zona de retail ramane predominanta in oferta unui mall, cu 50% din suprafata, focusul se va muta pe entertainment, care va creste in urmatorii ani, a declarat Daniela Popescu, associate director Retail Agency Colliers International la Profesionistii in Retail.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola