Dan Berteanu, Equatorial: Companiile vor programe inovatoare, cu elemente experientiale. Si platesc 1.000 de euro de persoana pentru acestea

Trainingul castiga din ce in ce mai mult teren in bugetele companiilor care doresc sa isi "creasca" noua generatie de executivi si pentru care investesc bugete in crestere de la an la an. In acelasi timp, cerintele acestora sunt din ce in ce mai sofisticate cand vine vorba despre dezvoltarea talentelor si ajung sa investeasca 1.000 de euro sau mai mult intr-un program dedicat acestora, a declarat Dan Berteanu, managing partner in cadrul companiei de training Equatorial.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola