Buyer Brain lucreaza cu o banca din India si foloseste neuromarketingul pentru a-i atrage pe clientii din generatia tanara

Ana Iorga a lansat in urma cu cinci ani Buyer Brain, compania care aduce “stiinta in marketing”. Mai exact, introduce neuromarketingul companiilor care urmaresc sa isi cunoasca mai bine clientii. A ajuns sa lucreze chiar si cu banci din India, care folosesc acest instrument pentru a-i atrage pe clientii din generatia tanara spre produsele de creditare.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Clifford Chance
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Lidl
OMV Petrom
Orange
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola