Ce avantaje au retailerii traditionali si cum pot tine pasul cu gigantii internationali in lupta din comertul de proximitate

Tendinta marilor retele internationale de a se orienta catre comertul de proximitate afecteaza retailerii independenti, pe masura ce ponderea celor doua canale se inverseaza, iar modernul ia locul traditionalului. Feliciu Paraschiv, fondatorul retelei de proximitate Paco Supermarkets, a explicat la Profesionistii in Retail ce avantaje au retailerii mici si cum pot tine pasul cu gigantii internationali.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola