Cum poate notarul public sa stimuleze capitalul de incredere din societate

Tema increderii devine tot mai importanta in proiectele si comunicarile marilor institutii publice si private. In opinia mea, cel mai mare inamic al oricarui sistem care furnizeaza anumite servicii, este neincrederea partilor de interes (angajati, parteneri, clienti, furnizori) sau neincrederea publicului in general. Vedem in jurul nostru companii si institutii publice care construiesc mesaje despre rolul increderii si care incearca sa recastige confidenta publicului larg.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola