Pentru a salva retailul, lasati-l sa moara! Cum ar putea arata comertul de maine

Magazinul viitorului va fi cel mai puternic canal media al unui brand, oferind experiente consumatorilor care vor fi cele mai profitabile produse pe care un retailer le poate vinde. Dar pentru a ajunge acolo, retailul, asa cum il stim, trebuie sa moara. Care sunt elementele ce vor defini retailul de maine, incotro se indreapta aceasta, ce rol are ecommerce-ul in aceasta ecuatie si cine va supravietui pe o piata in care deja a inceput o apocalipsa a brick-and-mortar-ului?

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola