Cum isi pregateste eMAG viitorii lideri si cum ii motiveaza sa ramana cat mai mult in companie?

Tinerii reprezinta o forta de munca deloc de neglijat pentru marile companii si nu numai. Investitiile care se fac in viitorul lor reprezinta o strategie castigatoare atat pentru millennials, cat si pentru angajatori. In Romania, eMAG a implementat un program al carui obiectiv este de a pregati tinerii angajati cu potential pentru ca in circa 5 ani acestia sa ocupe pozitii de conducere in cadrul companiei. Delia Sofonea, people director eMAG, a dezvaluit, intr-un interviu acordat wall-street.ro , ce calitati trebuie sa indeplineasca un candidat fara experienta pentru a fi angajat la eMAG, dar si cum sunt motivati angajatii sa ramana cat mai mult timp in companie.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola