Cum arata viitorul in industria auto descris de Michael Schmidt, omul de afaceri care a adus BMW in Romania in 1994

Michael Schmidt, omul de afaceri care a adus brandul BMW pe piata din Romania in 1994, fondatorul Automobile Bavaria, spune ca in viitor nu vom mai vedea showroom-urile impunatoare din prezent, iar dealerii vor fi doar agenti care vor livra masinile comandate de clienti si le vor servisa.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola