Cum arata batalia retelelor sociale: miliarde de euro, "invartite" in industrie

Facebook, YouTube, Snapchat, Twitter, Instagram, Pinterest, sau principalele nume din piata retelelor sociale se afla intr-o batalie continua – mizele? Sute de miliarde de dolari, facute “pe spinarea” a miliarde de utilizatori avizi de comunicare sub orice forme imaginabile. Unele dintre ele sunt “pe val”, altele se confrunta in primele luni ale anului cu probleme pe multiple planuri.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola