Florin Cucu, Sofiaman: Cateodata, faptul ca esti producator roman, reprezinta un impuls in decizia de cumparare

In ultimii doi ani exista un interes usor mai crescut pentru produsele autohtone, consumatorii cautand branduri romanesti, atitudine care, cateodata, reprezinta chiar un impuls in decizia de cumparare, sustine Florin Cucu, director general al producatorului Sofiaman din Targu Neamt.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola