Cum a schimbat tehnologia modul in care companiile fac recrutarile

Tinerii din Generatia Y au schimbat modul in care companiile recruteaza in ziua de astazi. Daca in trecut, angajatorul era cel care avea ultimul cuvant, acum balanta de putere s-a inclinat mai mult in favoarea candidatului. Brandul de angajator sau employer branding este solutia pentru companiile care vor sa se prezinte cat mai autentic in fata candidatilor din generatia Millennials.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola