Travel Planner, la 10 ani de la infiintare: 120.000 de clienti si grad de revenire de 35-40%

Travel Planner, touroperator specializat pe vacante in Bulgaria si Grecia, a fost infiintat in 2008. Doi ani mai tarziu avea o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro, ajungand in prezent la 3,5 milioane de euro. Care este cea mai mare provocarea a agentiei? Scaderea marjei de profit si a fortei de munca.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola