Cum a evoluat piata de media anul acesta si ce urmeaza in 2018

Piata de media din Romania a crescut cu 11% anul acesta si a ajuns la valoarea de 407 milioane de euro, crestere similara celei inregistrate anul trecut. Principalul motor de crestere a venit din partea TV-ului, unde continua sa se aloce cele mai mari bugete de publicitate, insa evolutii s-au inregistrat si in radio si digital. Ce miscari au caracterizat 2017 si ce se prefigureaza pentru viitor?

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola