Cum isi propune Mater, biblioteca de materiale care a strans peste 18.000 de euro prin crowdfunding, sa sprijine comunitatea creativa

In urma cu mai putin de doua luni, una dintre cele mai vocale asociatii din sfera industriilor creative initia o campanie de crowdfunding pentru ceea ce se dorea prima biblioteca de materiale din Romania si Europa de Sud-Est. Tinta era 15.000 de euro, insa la final s-au strans peste 18.000 de euro. Ce inseamna Mater pentru comunitatea creativa si cum isi propune sa sprijine industriile creative, ne-a povestit Sabina Baciu, project manager Mater.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola