Pavel Coman, ActiveSoft: Programmatic ad, mobile-ul si Facebook “sapa” publishing-ul

ActiveSoft este una dintre cele mai vechi companii in zona de publishing, activa din 2001. A prins atat “cresterea” exploziva a industriei, dar si caderea continua pe care o suporta. “Inghesuiala este mare, a scazut intreaga piata, agentiile pun presiune pe preturi foarte mult. Lantul valoric este clientul, agentia, regia si apoi venim si noi, site-urile. Si pana sa ajunga la noi…pretul se diminueaza semnificativ”, spune, intr-un interviu exclusiv cu WALL-STREET PRO, Pavel Coman.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola