Un studiu de mystery shopping arata cat de importanta este relatia cu clientii pentru un hypermarket

Nivelul mediul obtinut de lanturile de hypermarketuri in ceea ce priveste serviciile oferite, atentia si amabilitatea personalului, este siutat intre 58 - 74%, conform unui studiu de mystery shopping efectuat de echipa VBS – Business Solutions, la finele lunii martie.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola