Pietrele de incercare pentru fondatorii pufuletilor Gusto: expansiunea internationala si personalul

Eliodor Apostolescu, co-fondator PhoenixY, firma care produce si comercializeaza pufuletii Gusto, a punctat pentru Wall-Street.ro cele doua provocari majore cu care s-a confruntat anul trecut: lansarea Gusto ca brand international pe pietele externe si problema personalului, in conditiile in care exodul romanilor a redus foarte mult baza de recrutare a companiilor romanesti.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Lidl
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola