Care au fost tendintele in comunicare, media si publicitate si ce urmeaza in 2017 pentru aceste industrii

Una dintre cele mai importante tendinte din industria de comunicare, media si publicitate, spre care se pare ca se indreapta piata romaneasca, este cea de unificare a serviciilor catre un singur operator. Alte trenduri ale industriei includ orientarea catre mediul digital si tranzactionarea in programmatic buying, care pare ca va acapara intreaga piata. Ce a caracterizat anul 2016 si cel mai probabil va marca industria si in anul urmator, aflati din materialul urmator.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola