Ce isi propune Creative Bucharest Cluster, primul cluster al industriilor creative din Bucuresti

Sectoarele bazate pe tehnologia informatiei si comunicatiei, design, cercetare, audiovizual si cele care dezvolta noile tehnologii vor face diferenta in noua economie romaneasca, insa industriile creative romanesti nu beneficiaza de suportul necesar pentru o evolutie favorabila. Clustere si asociatiile pot fi voci articulate ale acestora pentru modificarea politicilor publice, sustine Costin Lianu, profesor universitar si presedintele USH Pro Business, unul dintre fondatorii primului cluster dedicat industriilor creative din Bucuresti. 

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola