Piata hoteliera din Capitala: "O stea in ascensiune". Ce branduri controleaza doua treimi din oferta

Dupa criza financiara, Bucurestiul a cunoscut o crestere continua a numarului de unitati de cazare (hoteluri), ceea ce constituie, potrivit unui studiu realizat de catre compania de consultanta Christie&Co, un rezultat direct al prosperitatii economice a capitalei tarii noastre in ultimii sase ani. Cu toate acestea, spre deosebire de cele mai multe orase din Europa de Vest, hotelurile noi deschise au fost, de regula, mai mici decat unitatile de cazare similare deja existente.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola