Cum se mai face publicitate in zilele noastre. Catalin Dobre, McCann: Astazi e mai greu sa implementezi si sa cresti o idee decat sa ai o sclipire de moment

In spatele campaniilor de publicitate este un efort imens, insa, daca in trecut munca se termina atunci cand lansai o campanie, astazi aceasta incepe de-abia dupa, cand trebuie sa o gestionezi si sa o cresti, considera Catalin Dobre, Chief Creative Office McCann Erickson. Dobre, care are o experienta de peste 12 de ani in industria de publicitate, spune ca daca acum un deceniu totul se rezuma la idee, la “sclipirea de moment”, in prezent implementarea acesteia si modul in care este declinata este mult mai importanta. Cum s-a schimbat piata si modul in care se face advertising azi, dar si alte insight-uri din industrie, aflati din interviul wall-street.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola