Cat de important este si in ce consta parteneriatul dintre un retailer si un festival de muzica. Lidl, despre asocierea cu Electric Castle

In ultimii ani, fenomentul festivalurilor in Romania a capatat amploare, au aparut tot mai multe astfel de evenimente, cu diverse tematici si in locatii cat mai aparte, care au adunat sute de mii de oameni. Pentru a fi cat mai aproape de public, companii din domenii FMCG, retail sau IT s-au ingramadit sa se asocieze cu festivalurile de muzica, prin parteneriate si sponsorizari. Anul acesta, retailerul german Lidl a fost partener strategic al Electric Castle, aflat deja la a cincea editie. Am stat de vorba cu reprezentantii Lidl despre parteneriatul strategic cu Electric Castle, in ce a constat si cat de importanta este asocierea dintre un retailer si un festival.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola