Dupa cinci ani, Canal 33 incepe sa prinda contur: ce planuri are televiziunea de business generalista

In 2012, Alexandru Raducanu, fondatorul revistelor Business Women si The Marketer, punea bazele unui proiect de televiziune de business. Dupa cinci ani in care s-a “batut” cu CNA pentru a obtine o licenta de audiovizual, pe care a pierdut-o dupa ce investitiile au stagnat, proiectul a fost lansat initial intr-o forma online, iar in curand se va vedea si la televizor, in marile retele de distributie. Despre cat de greu se lanseaza un post de televiziune independent, ce investitii presupune si ce planuri de dezvoltare au, am vorbit cu fondatorul Canal 33, Alexandru Raducanu.  

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola