Sense, brand local de imbracaminte, a inregistrat vanzari in crestere cu 30% in primul trimestru. Ce afaceri tintesc romanii si ce alte planuri au

Brandul de imbracaminte Sense, dezvoltat de producatorii romani care detin fabricile Caremil si Smirodava, a inregistrat in primul trimestru al anului vanzari cu 30% mai mari decat perioada similara din 2016 in cele 17 magazine fizice si cu 40% mai mult in mediul online. Anul trecut, Sense a inregistrat o cifra de afaceri de 1,9 milioane euro, in crestere cu 14% fata de 2015.  

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola