Producatorul Braiconf vizeaza micsorarea activitatii in lohn si se pregateste sa atace Statele Unite ale Americii, Italia si Germania

Producatorul de textile Braiconf, unul dintre cele mai longevive branduri romanesti de imbracaminte, intentioneaza sa se extinda pe piata internationala, atacand tari precum Statele Unite ale Americii, Italia si Germania. De asemenea, producatorul planuieste sa diminueze ponderea contractelor in lohn, care in momentul de fata reprezinta 80% din productia totala, in contracte finite pentru diversi retaileri folosind materia prima Braiconf, a declarat Dan Simionescu, presedintele Braiconf pentru wall-street.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola