Blugento: extinderea portofoliului de produse catre clientii din afara tarii aduce vanzari mai mari cu 15 - 20% pentru magazinele online

Tot mai multi consumatori din Uniunea Europeana fac cumparaturi online, iar increderea lor in comertul electronic a crescut, in special in ceea ce priveste achizitiile online din alte state membre UE, anunta Blugento, companie clujeana specializata in furnizarea de solutii de ecommerce bazate pe platforma Magento, citand un raport al Comisiei Europene.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola