Birotica de 17 milioane euro: Cat vinde online grupul Austral

Grupul Austral, unul dintre principalii jucatori de pe piata produselor si solutiilor pentru birou, isi creste cu 15% cifra de afaceri si renunta, in 2017, la instrumentul clasic pentru achizitii - catalogul tiparit - in contextul in care 35% din venituri sunt generate deja prin comenzile online. Compania isi propune ca, in 2020, online-ul sa fie sursa pentru 80% din cifra de afaceri AUSTRAL.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola