Berea artizanala, sub lupa. Ce presupune sa lansezi o microberarie in Romania, Serbia si Republica Moldova

Pana in urma cu 5-6 ani in Romania optiunile consumatorilor de bere se rezumau la produsele realizate de gigantii industriali din domeniu. Incet, dar sigur, oferta este completata de berea produsa la scara mai mica, in microberarii, o tendinta care castiga teren atat pe plan local, cat si european. Ce costuri presupune o astfel de investitie, aflati intr-o analiza marca Wall-Street.ro.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola