Avincis: Vrem o noua politica de promovare a brandului de tara

Producatorii romani sunt dezavantajati in raport cu competitorii lor din alte tari, in conditiile in care companiile din Austria, Franta, Germania, dar si cei din Bulgaria sau Republica Moldova beneficiaza de o politica de promovare a brandului de tara mai agresiva, mai coerenta si mai eficienta, a spus Andreea Micu, proprietar Avincis.  

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola