Antreprenoriatul, intre mit si adevar: Multi vor business propriu, putini fac acest pas

Studiul International privind Afacerile Independente, realizat de METRO, are scopul de a cunoaste in profunzime atitudinea publicului fata de antreprenori, cat si de a oferi perspective asupra provocarilor cu care se confrunta antreprenorii, asupra experientei acestora si a modului in care poate fi gestionata o afacere pentru a avea succes. Pentru acest studiu, METRO a selectat un esantion de 10.000 de persoane din Romania, Germania, Franta, Olanda, Italia, Portugalia, Republica Ceha, Turcia, Rusia si China. „Aceste rezultate ne dezvaluie noi perspective cu privire la importanta pe care o acorda societatea afacerilor independente si ne ajuta sa intelegem ce ii motiveaza si ce ii ingrijoreaza pe antreprenori”, spune Olaf Koch, Presedintele Consiliului de Administratie METRO AG.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola