Antreprenor roman: Concursurile publice de design nu functioneaza

Indiferent daca esti designer sau un client, Horia Oane, antreprenor roman si CEO al studio-ul de design si branding” BroHouse , sustine ca “sigur ca ai auzit “lucruri” despre aceste competitii publice de design. Sunt convins ca ai auzit macar de competitia nationala “Logo Bucuresti” sau despre competitia “Logo Centenarul Marii Uniri”. Inca nu? Poate atunci stii ceva despre marea competitie pentru ”Logo Presendentia Consilului EU 2019” sau “Logo orasul Galati”? Lista e si mai lunga.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street PRO*

Prin abonamentul Wall-Street PRO, devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont

Ne citesc zilnic

2 Parale
4 Brands
A.T. Kearney
Allianz Tiriac
Auchan
Bilka
Casa de Insolventa Transilvania
CBRE
Colliers International
Danone
DB Schenker
Dedeman
Emag
Golin
Grayling
Intercapital Invest
Knight Frank
Lidl
Mass Media Consulting
OMV Petrom
Orange
PI2
Premium Communication
Raiffeisen Bank
Safety Broker
Telekom
Total PR
Velux
Vola